Friday, 13 September 2013

Sepupu macam musuh !


Mood giler tengah sakit hati . Diyana tak fahamlah kenapa dengan sepupu Diyana tu . Macam anggap Diyana ni musuh je . Jawab mesej pon macam nak tak nak ! Diyana tahu kitaorang tak rapat langsung tapi salah ke Diyana nak tegur sekali -sekala . Bertanya khabar? Sepupu macam tak kenal satu sama lain . Pegi sekolah sama tapi orang tak tahu pon yang kitaorang sepupu . Sedihkan? Bukan apa. tapi agak memalukan kalau sepupu tak tahu ceriter tentang sepupunya . Ramai kawan-kawan tanya Diyana apa khabar dia tapi Diyana tak tahu nak jawab apa sebab sikap dingin sepupu Diyana tu . Diyana sangat rindukan dia yang dulu . Dulu kitaorang rapat sangat . Sekarang? Diyana tak kisah kalau dah tak rapat macam dulu sebab dia lelaki tapi at least bertegur sapa lah juga . hmm, Diyana tak tahu nak buat apa . Dia tak tegur Diyana jadi Diyana tegurlah dia. Tapi dia? Menyakitkan hati betullah !!!


No comments:

Post a Comment